Enviat per: george85 | 4 febrer 2009

La estrategia de la mobilitat sostenible

Molts simpatitzants i militants de la mobilitat sostenible es deuen preguntar: com és que costa tant conscienciar a la societat dels seus beneficis? Molt senzill, no l’estem venent bé. No es pot anar pel món esperant que la contínua repetició de les mateixes dades tècniques i estadístiques o dels laments en vers el que abans teníem i/o el que tenen i fan els altres faci canviar d’opinió a la gent. Així no es ven un producte i molt menys s’instaura un canvi cultural. La industria automobilística, el lobby del petroli, etc. porten anys venen i implantant amb èxit la seva “cultura”. No podem pretendre prendre’ls  el liderat del mercat amb una estratègia tant pobra i insípida. La mobilitat sostenible peca de tècnica i coixesa de visió comercial. Fa falta un canvi de rumb radical. El nostre producte no és ven, hi ha reticències a comprar-lo. El mercat està còmodament satisfet amb el producte ofert per la competència.

El consumidor, les solucions, les necessitats, el mercat, … son conceptes clau per a l’empresa. I per molt que ens pesi no deixem de ser-ne una que procura vendre les seves solucions per a satisfer les necessitats del mercat. Per tant, fa falta la definició d’una estratègia a seguir. S’ha de treballar per a conèixer bé al mercat i buscar quina és la forma més óptima per a introduir-hi el nostre producte i aconseguir-ne el lideratge. El producte és viable, allà no s’ha sapigut vendre ha tingut acceptació. Ara hem de treballar per tal de que guanyi presència globalment tal i com l’ha guanyat la nostra competència.

Anuncis

Deixa un comentari

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

Categories

%d bloggers like this: