Enviat per: george85 | 9 Agost 2007

Es que a qui se li acudeix anar en tren?!?!

Tot i que la teoria diu que a l’agost tothom marxa de vacances i que les ciutats queden buides, la cosa sembla que ja no és així. La gent es comença a repartir a l’hora de fer vacances i pocs son el que en fan 4 setmanes seguides, gairebé tots opten per 3 i la resta de dies a repartir durant l’any. Aquests dies ho he comprovat. El metro va més o menys tant ple com sempre i el trànsit tampoc es que hagi disminuït tant. Potser si que ja no hi ha aquelles cues per entrar a la ciutat, però dins la ciutat la cosa segueix més o menys igual.

Jo tinc la teoria de que els que concentren les vacances a l’agost son molts/es dels que es mouen pel món en cotxe. Aquesta gent que sempre va amunt i avall amb el cotxe enganxat al cul, que considera que el transport públic és per la “plebe” i que a ell no l’incumbeix. Son la mateixa gent que fa les seves vacances a l’agost, ja que per no anar en contra dels seus ideals, això de treballar a l’agost tampoc es per a ell.

Però no son els únics que fan vacances a l’agost, els polítics son els altres que a l’agost desapareixen del mapa. Els mateixos que només apareixen si és per criticar als altres.

El senyor Nadal si que interromp les seves vacances per acompanyar a la gran Ministra de Foment en la seva visita publicitària i llampec a Barcelona però no hi era per a donar la cara davant el caos ferroviari d’ahir a Catalunya. Però no només ell, el govern no existia ahir. A les notícies només sortien usuaris desesperats i desemparats però ni un sol polític. Només algun peix gros d’ADIF o RENFE que per desgràcia seva el seus superiors han prohibit fer vacances a l’agost. Ni rastre tampoc de la senyora Magdalena Àlvarez menys de 24h després de visitar l’estació de Sants.

Reconec que la senyora ministra ha estat capaç de fer rutllar a les constructores de l’AVE i aconseguir que arribi a Barcelona aquest any així com espavilar-lo a altres llocs d’Espanya, però el tema de rodalies li rellisca una mica molt.

Ahir el director d’ADIF deia que s’estava invertint un munt en la xarxa ferroviària catalana, unes inversions sense precedents. Doncs miri, jo crec que aquest calers se’ls esta embutxacant algú perquè cada 3×2 tenim un problema, i greu, a la xarxa. Deixis de paraules, que aquestes se les endu el vent, i doni dades i xifres. Digui’ns en que s’han gastat els calers, on els han invertit.

La nit de dimarts a dimecres va ploure amb consideració i l’aparell elèctric que va acompanyar a la tempesta va ser notable però no va ser re extraordinari. Simplement un tempesta d’estiu que es va avançar una mica i que enlloc d’arribar al setembre ho ha fet a l’agost. Però no pot ser que la plataforma s’inundi o que un que els llamps caiguin sobre la catenària i la fulminin així com així. Alguna cosa no rutlla. El mercant avariat a Cardedeu no és el primer. Ja fa uns mesos un altre mercant es va avariar també a la línia de Girona. La plataforma de Rubí tampoc és la primera que s’inunda. Li sona d’alguna cosa Salou? Allà també va quedar inundada la plataforma. Això no el fa pensar?

Això pel que fa a ADIF, però RENFE també “se las trae”. Cada 3×2 se li espatllen els mercants. Hi ha una cosa que es diu manteniment preventiu i sembla que a RENFE no ho coneixen. Ni tampoc de n’han adonat de que els trens a vegades, son de passatgers. Només de vegades, eh?! Perquè al contenidors i al bestiar els tracten millor que als pobres passatgers.

Anuncis

Deixa un comentari

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

Categories

%d bloggers like this: